noll rubrik.

påskhelgen är över. skönt. men snön kunde ju också försvinna. sitter ju här och huttrar. hatar detta jävla vädret. blö. ge mig värme. sen jag skrev sist har det inte hänt så mkt. sanih och john kom hem i tisdags. lite mys i onsdags och sen blev det ju utgång i torsdags i snöstormen. det var väl helt ok.

sov till halv fem på fredagen, vilket väl var bevis på att jag har jobbat hårt hela veckan (: fått sålt lite klockor och lärt mig lite mer. det går frammåt. ni vet vem ni ska fråga om ni undrar något om klockor ;D MIIG ! lördag söndag var det jobb. men jag kunde ändå inte låta bli att gå ut på lördagen. det var väldigt kul till en början. förfest hos mia, en runda till pl, sen utposten och sen tivvan, vilket var ok dom första två-tre timmarna. sen blev det för mkt dricka fast jag sagt att jag inte skulle dricka något alls, eftersom att jag skulle jobba. men det gick ju inget vidare ;P sabina dansar aldrig nykter. dansar iofs inget vidare onykter heller, hahah ! ;D

kvällen sluta i ett inre ras, vilket gjorde att jag gick hem och bädda ner mig i lis säng. sen var det upp tidigt och ta sig till jobb. det tog imot. men jag var tvungen. den dagen önska jag verkligen att det inte skulle finnas någon imorgon. usch usch. bara somna och inte vakna igen. inte känna några måsten. inget alls. bara blö, skita i allt. men jag klarade dagen igenom iaf. när jag kom hem tog jag mig ner i stan och träffade apan, vilket var väldigt trevligt. snubblingar och missförstånd, en massa flumm med andra ord. det behövdes verkligen ;D


idag var det jobb igen. lika dött som igår. vilket inte alls är kul. det får ju hända lite. jag kan inte bara sitta rakt upp och ner på min feta röv och göra ingeting. sjukt rastlös. om jag inte har en säng det vill säga ;P då kan jag ligga där heeeela dagen. men har jag gått upp ur den så är det av en anleding, att göra något. vettigt ! hehe..

jaja, jag är sjukt trött. ledig imorgon, vilket innebär att fixa lite smågrejer till köket och så . se om jag hinner träffa sanih och john också innan dom far till sthlm.

ska försöka bli lite aktivare här. nu när jag inte har något att göra på jobb kan jag blogga lite där ;D

Kommentarer
Postat av: Sara

adda msn istället! :)

[email protected]

2008-03-24 @ 23:09:30
URL: http://makii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0