toms.

cacaomaelk.


idag är det tisdag, om 44 minuter är det onsdag.

måndag var första öppningen på nya jobbet. vilket gick hur bra som helst. hatar all dötid bara. men den får man helt enkelt ägna till att dekorera om i skyltfönster osv. eller så sitter vi tjejer och småsnackar lite (: det är alltid kul.
idag första stängningen, gick också bra. paps, syrran, sebbe och tim kom och hämta mig och jag slapp buss/tåg resan hem (: tele2/tre killarna utanför butiken roar en en del (: så man har fått sig en del skratt, "du i grön jacka, lägg i backen och kom hit ! " haha ;P jag skällde på dom och sa att dom skrämde bort mina kunder. för dom springer förbi butiken när dom ser dom ;P så nu kör dom med, "intresserad av en ny mobil? inte ? en klocka kanske då ?" och pekar in mot min fina butik ;D


fick ett sms från tanja nästan precis, weh ! ;D hehe . grattis vännen. sen ska du och jag planera en resa, fan va glad jag blev. känner bara att jag måste lägga ner så mkt tid som möjligt på jobb nu, verkligen ställa upp så fort dom behöver någon så jag får ihop en massa pengar. spara spara spara ! men det ska bli ett litet inköp innan resan, en liten laptop (: men det blir nog andra lönen. ska fundera på vad jag ska köpa för någon först och så. funderar ju på en mac också. men vi får la se ;P

nej det blir väl sängen snart. jobb imorgon. sen är äntligen min sanih och min john hemma ;D så imorgon blir det lösviktsgodis och en massa mys framför tvn ! som jag har längtat.

sen utgång på torsdag (: 90 tals fest på tivvan. kanske något annat om det dyker upp.


fläskläpp /: AH ! ser ut som jag varit i slagsmål . blö .

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, det var verkligen skoj! Men ingen shot i lördags heller, vad är detta?

Nästa helg, då ska det eka i glasen ;)

2008-03-24 @ 22:12:09
URL: http://makii.blogg.se
Postat av: Sara

Lördag.. :)

Men du brukar väl inte banga två dgr i rad? Haha

2008-03-24 @ 22:27:28
URL: http://makii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0