galant.

nu är målning och slipning och all grovgöra färdigt. äntligen ! (: så jag kan få hem min katt igen.. hehe.. den har ju fått bo hos mamma och pappa nu när vi hållt på här. det har tagit ett tag och det ser lite kalt ut. men det ska nog fyllas ut med saker snart. vi måste få iordning allt innan det kommer några bilder. får se om vi kommer iväg imorgon för att köpa lite kabellister och sådant. om herrn i huset orkar ;P

ikväll har jag varit hos bä och mysit, med gotte och idol! aldrig fel. sen har vi skrattat åt roliga filmer och bilder på internet. och kollat lägenheter. vi har en fråga som vi inte fått svar på någonstans. hur kan man ha över 9000 dagar på helsingborgshem hemtorget, har man då varit medlem och samlat dagar i 24 år och fortfarande inte fått någon lägenhet ? det kan ju inte vara möjligt, eller ? hm. se om jag kan hitta svar på detta imorgon (: hehe..

nu är det nog nanne dags. är svin trött och har varit uppe sen nio och grejat här ..

gonatt gott folk !

Kommentarer
Postat av: alice

jag ska till thailand bara.. vad som är bestämt nu iallafall :))

2008-11-08 @ 02:45:43
URL: http://alis.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag vet svaret! När de gjorde om kösystemet och skulle öppna hemtorget, så fick de som bott i hbg-hem länge chansen att omvandla sin botid i dagar. Så det är därför vissa har sjukt många dagar.



:D

2008-11-08 @ 14:54:57
URL: http://makii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0