09.10

var det jobbigt att förklara innan, så är det nästan ännu jobbigare att förklara nu. jag har lätt för att bli arg och ledsen, jag har blivit sårad förut och är nog ganska svag inom mig. igår kväll gav jag S en chans att förklara sig. eller att förklara oss kanske jag ska säga. det gick bra. och jag fick vakna bredvid honom idag, det kändes så otroligt bra. även om jag vaknade ur en mardröm, men det hör ju inte hit. så allting är bättre nu. känns som en slags omstart med andra tankar om hur detta ska gå vidare.

nu ska jag ta och ringa karro som jag inte fick gjort igår för att jag åkte hit. sen ska jag slänga på mig mina kläder och ge mig ner till privatläkarna för att ta en spruta /: isch! inget vi gillar alls. jag spänner mig och får ont.



återkommerkanskesenare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0