laaaaaseer.

lilla kiwi har upptäckt laserpekarn, haha (: så kul hon har när hon jagar den. kan inte förstå att det kan vara så kul. hon måste ju någon gång komma på att det inte finns något att jaga. haha. så söt är hon (: min lilla tise.

jaha, en timme kvar tills jag börjar jobba. så ska snart bika ner i stan. pallar inte. men steffe säger att jag inte får klaga, så det ska jag väl inte göra. det duger så länge, helt klart, men det är absolut inget jag vill jobba med. inte någonstans. när jag kommer hem ska jag ta tag i riktiga jobb. jobb som jag kommer trivas på och gå till för att jag vill. inte bara för pengarna. min plan jag hade förut har jag ju kollat upp och det gick ju tyvärr inte. så då får vi lösa det på annat sätt.. har ju några samtal och ringa när jag kommer hem också. men det är fyra och en halv månad tills dess, så det lägger vi åt sidan så länge.

dags att njuta av nuet. vilket inte funkar jätte bra för sabina framtidsplaneraren. med för mkt planer och drömmar. detta svamlande alltid. mitt huvud är liksom inte riktigt sorterat.


nej, dags att göra sig iordning för aaaarbete .. suck.


hejsvej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0