pålsjö.

har varit uppe nästan en timme nu, det var hårt att dra sig upp ur sängen ;P men det gick till slut. har fått i mig lite frukost och en actimel ;P fick mamma som jag skulle prova för min mage .. oroliga magar är inte bra. men det är bara för att jag tänker för mkt på saker och kan inte riktigt slappna av. och när jag väl planerar något någon dag så planerar jag allt den dag. sen tar jag det lugnt resten av veckan.

idag består av en joggingtur till/igenom pålsjö, hälsa på krisse och tända ljus. hem igen, ner på hemköp och köpa ägg som jag upptäckte att vi hade så många kvar. hade tänkt att baka morotsmuffin ;D mumsigt. sen ska jag ringa lite samtal, ska kanske köpa katt, sen ska jag ringa till ica och ficka ett konto hos dom och sen kolla varför älsklingskort inte kommit än. ska ringa tele2 och kolla hur jag kan göra det billigast att ringa när jag är borta på andra sidan jordklotet ;P sen lär jag behöva skriva en lista över ett reseapotek som vi ska ha med (: jag är reseledare, jag fixar och donar, li gör oss förstådda när vi väl är där nere (: haha.. juste, pengar ska föras över till li för resan mellan thailand och malaysia också. ojoj! sorry pysan, ska göras genast.

nej, jogging tur härnäst.

have a nice day !


Kommentarer
Postat av: alice

ska du till thailand? näär ? :D:D

2008-10-14 @ 01:45:00
URL: http://alis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0