vad gör jag för fel ?

suttit en jävla lång telefonkö på vaccinationsmottagningen och fått en tid . som jag ändå måste ringa och boka om, för jag måste ta min tredje twinrix spruta inom ett år. den 22 oktober har det gått ett år och jag fick tid 3 november. typiskt att jag inte tänkte så långt när jag prata med hon där. får ringa ringa imorgon igen helt enkelt.
imorgon är det jobb som gäller igen. var och pratade med chefen idag, som först gjorde mig väldigt förvirrad och skickade mig bort till en annan kille som skulle intervjua mig. och jag tänkte, intervjuar dom efter dom anställt mig ? haha. jag tänkte skriva att vi skyller på att det är måndag, men det är det ju inte ens! man blir så yr i pottan när man inte gör något om dagarna, så man tappar bort dagarna.

jag vet inte riktigt vad jag ska göra. jag sitter här hemma. utan min sex and the city box, som är hos älsklingen och tänker, vad fan ska jag göra idag ? jag vill göra en massa, men jag har verkligen ingen ork i kroppen. ska nog ta och leta upp ett gott recept och laga något gott till mamsen kommer hem. det låter väl inte som helt bortkastad tid ? ;P

måste rycka upp mig, jag ska köpa ett hopprep (: du bränner 130kalorier på tio minuter om du hoppar hopprep, när man har sex bränner man 70kalorier. och vet ni vad, något ännu bättre, när man shoppar bränner man 60kalorier ;P även matlagning och diskning bränner 60kalorier per 10de minut.

nu ringer wah och uppehåller mig , pusshej ! (:

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för ikväll älskade du! Du är mitt allt, du känns nästan som en liten lillasyster även om det alltid är du som AGERAR storasyster eftersom det är du som kan allt. Älskar iaf dig av hela mitt hjärta! Puss

2008-10-07 @ 23:41:15
URL: http://kiso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0