28 veckor senare..

..ska aldrig jag inleda mitt inlägg med igen.. för jag ska varken se den där filmen igen och det ska absolut inte dröja så långt tid mellan mina inlägg, någonsin! i promise ;P vi har som sagt kolla på filmen och jag tyckte väl att den var ok, varför ska alla filmer sluta så kasst ? blöh.. det suger.

föresten.. något som gjorde mig arg innan .. jag var på väg hem från farmors koloni och cyklade förbi en skola där alla skol barnen rusade ut från för att dom slutat för dagen.. alla stojjade och hade sig, skrek en del och så vidare. men vem bryr sig ? dom är barn och ska väl få leka och hålla på så länge som kan.. då är där en liten tjej som lånar en killes cykel med bakåt tramp och börjar skrika bak till honom och frågar hur man bromsar cyklen.. då går där precis ett gamalt par förbi och gubben öppnar flabben och skriker "håll käften, ungjävel!" till den lilla flickan. jag tappa hakan. hur kan man liksom ? är det bara jag som överreagerar? fick inte han leva och ha kul när han var liten eller ? ska det gå ut över barnen nu för det ? flickan såg ju för fan helt tårögd ut.. och som vanligt ångra jag inte att jag skrek något tillbaka till gubbjävlen!! ÅH!


hjälp mig förstå, hjälp mig hitta hem.


dags att dra täcket över kudden och vänta på ännu en ny dag ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0