dagisfröken..

.. är ordet som ger dig 10.000 på momento ! blöh. har hållt på hela morgonen med att städa mitt rum. dammsugat alla lådor. dammat och gått på. men fint blir det. inte riktigt klar. behövde en paus bara. kanske dags att slänga ihop något lunch aktigt. innan mitt favvo program börjar, våra bästa år! jag måste vara desperat! haha .. men sånt är livet.

senare idag är det dags för lite allvar.


för snart tre år sen så sa jag och K att inom fem år bor vi i göteborg. göteborg har alltid varit min favorit stad, det kommer den nog alltid att vara. jag har tänkt att jag ska fortsätta hålla mitt löfte till mig själv. men samtidigt måste jag tänka ut något jag vill göra i göteborg mer än att bo och njuta av den fina staden. vill jag jobba ? vill jag plugga ? vad vill jag ? innan har mina tankar varit att plugga, men vill inte ha massa lån sen. för boende och allt. men jag tror jag har en ny tanke. vilket nog får förlänga tidsplanen lite.

jag är vilse i mitt eget huvud!


dags för lunch och tv-tittande.


see you later alligator !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0