i think i´ll start a new life

jag tänker för mkt hela tiden. planerar varenda steg i minsta detalj. jag vet vad jag vill göra, jag vet vart jag vill, men var är orken till att göra det möjligt. än så länge har jag inte kommit någon stans. mer än att jag är en biljett till thailand rikare. vilket betyder att en av mina viljor och önskningar kommer att gå i uppfyllelse. en prick att stryka på listan. finaly!

det kommer fler och jag ska, jag ska, jag ska lyckas! vi ska lyckas ! i can do this!

idag har jag fått ärende gjorda på banken, varit och lämnat böcker på biblan och fått en föreseningsavgift på 27kr , weh! ;P hehe. sen fick jag köpt nya true match mineral foundation, jag är lite osäker på om jag kommer gilla den. lite imot att byta ut dom jag brukar ha, för då vet jag att det funkar och blir rätt. köpte även en fransväska som jag sålänge letat efter ;D

det blev även en lunch med wahis, mkt trevligt. vi var på k&co, det var grymt länge sen jag var där. det var när man gick på gymnasiet och vi satt alltid uppe på terassen när vädret tillät det. cibatta men kycklingchiliröra , ÅH ! gott som fan. vi gick sen en runda på stan för att klura lite på vad vi ska ge till simon i inflyttningspresent, tror vi har en riktigt bra och fin idée ;D !

nu sitter jag här och kollar på cityakuten. tänkte jag skulle ta och beställa mig lite inredningsbrochyrer..

ikväll blir det toppis hos karro.

pusshej ! (:

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh va mysigt det var att du kom igår! Kan du inte ikväll så kör vi TM-kväll nästa vecka, med maaat! :)Engelskan var rätt men man brukar skriva "jag" med stort i! ;) Nej, nu ska jag inte klaga.. Du är superduktig mitt hjärta! Pussipuss

2008-09-11 @ 12:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0