i'm a wild woman.

jag är stolt över mig själv. jag har ännu en gång inte spenderat hela dagen i soffan, underbart ! blev iofs väckt utav några klotterborttagare nedanför fönstret ! AH ! så irriterad jag var, inte bra att vakna så inte. men det var inte så farligt. upp och röja undan lite, diska och så. sen käka lite lunch. sen bikade jag iväg till min farmors koloni stuga. där jag träffade min faster och hennes hund, helt underbar är den! satt och fika på min farmors altan och hade det jätte mysigt. sen var det dags för min cykeltur att ta sig vidare hemmåt, för att göra mig iordning och duscha osv.. mamma kom sen och hämta mig. vi åkte till pappas jobb där jag blev en kjol, två koftor och en hatt rikare. sen blev det hämtmat, graffiti och köp av blommor till min älskade mormor som fyller år idag, gratttiiiis ! ;D

nu sitter jag här. sen blir det film, 28 veckor senare. ska ses med sanih, john, my, mammsen och pappsen (:

nu ska jag se om tvättningen av mina converse är färdiga. så jag kan se om jag kan få in lite annan tvätt i tvättmaskinen. har en massa tvätt som jag kom hem med idag ;P jag som aldrig tvättar. herregud hur ska detta gå. ser ni mig naken på stan i veckan så är det för att jag tvättat sönder mina kläder ! haha..

återkommer senare .

(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0