sudoko.

jag har idag börjat försöka lösa mitt första sudoko, helt fast i det. satt på bomb med sofie, adrian och deras kompis som jag inte blev presenterad för. jag och sofie delade på en pizza samtidigt som vi satt och försökte lösa våra sudoko. sofie har hållt på med det länge och försökte lära mig hur man skulle tänka. men jag vill nog helst komma på det själv, och jag tror det går bra. har precis varit och köpt en sudoko tidning så nu ska jag sätta mig ner och försöka träna lite.

li (: ska vi göra lunch hos mig imorgon, eller ska jag komma till dig ? och en massa reseplanering (: åh ! kul det ska bli.

is this right? can't stop thinking about it.



Kommentarer
Postat av: alice

åh, suduko e skitskoj! :D

2008-09-22 @ 18:28:31
URL: http://alis.blogg.se/
Postat av: Sara

Sudoku är livet, det räddar mina tråkiga dagar på jobbet!

2008-09-23 @ 09:54:39
URL: http://makii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0