check this out.

seg är bara förnamnet på mig idag. herregud. inflyttningsfest på fredagsgatan igår. underbart kul och massor med folk. det lyckades ni riktigt bra med killar. även om det blev ett väldigt hastigt och lustigt slut på festen ;P hehe.. då alla drog ner i stan och festade vidare.. tivvan blev det nog för dom flesta (: trevligt trevligt. slutade som vanligt med för mkt dricka. hehe. så jag har ju mått som jag förtjänar idag. jag som skulle jobba. det var lite jobbigt faktiskt ;P haha..

och nu ligger jag ner bäddad i sängen och är svin trött. imorgon blir det träning. så nu måste jag avsluta. bjuder på lite bilder först (:




Kommentarer
Postat av: Tanjaa

Hej Sabina, snygging! Gillar dina nya skor ritkgit mycket for den delen ocksa! Idag hoppade jag ute fran ett flygplna, sjukaste nagonsin! hahah



Saknar dig flummis! Puss

2009-05-01 @ 09:22:24
URL: http://tanjaontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0