four days left.

oj, blidde inget bloggande igår. och det var min enda lediga dag denna veckan ;P men det var som vanligt fullbokad. så igår var det fem dagar kvar, och idag är det fyra !!!! WEH ! ;D

gårdagen .. jag var på ansiktsbehandling på njuta (: mkt skönt faktiskt. men enligt mamma så kommer jag få en massa finnar nu, eftersom att dom har gjort en djuprengöring och så blommar sånt upp, AAHH ! vill inte, jag gick ju dit för att bli fin ;P hade lite svårt att slappna av bara. men det har jag ju alltid. ligger där och spänner mig och sånt. fick färgat ögonfransarna också (: inte för att det syns så mkt men ändå.
efter njuta mötte jag upp micka, vi gick och handla lite "picknick" och satte oss på gröningen i värmen. jag höll på att dö av värmeslag! var dum nog och tog en långarmad tröja på mig, inte bra sabina ;P så jag klädde av mig och satt där i bh ;P hahaha.. jaja ! (: spelar roll liksom. som bikini ju, typ ;P
sen var det hemgång som gällde, hem och göra sig iornding för att dra iväg till farmor som fyllde åttio, massa kakor och smörgåstårta, inte nyttig denna veckan heller, faaan ! ;P

när jag kom hem igår, fastnade jag som vanligt vid datorn, kollade lägenheter och sånt. hitta massa fina, kan någon ge mig en miljon typ ? (: då skulle sabina bli super glad, vem faaan skulle inte det !! ;P


fick ett samtal klockan sex imorse och var inte riktigt klarvaken, fattade inte alls vad cindy sa i andra änden av luren. fick för mig att subway hade haft öppet natt och att dom hade problem med att stänga kassan eller ngt. men så var ju inte fallet. cindy hade öppnat och mådde inte bra och undrade om jag kunde rycka in och eftersom att jag är så snäll och aldrig säger nej till jobb, så kunde jag självklart det ;P så nu har man jobbat sex timmar redan idag, bara sex kvar, fast jag börjar ju inte förens tio ikväll igen.

så nu ska jag gå och lägga mig, så jag orkar med hela natten på jobb ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0