six days.

jag har inte så mkt kul att komma med tyvärr, så är det när man bara jobbar hela tiden ;P

men jag hade en super mysig kväll med li igår (: min födelsedagspresent från henne till mig. en liten dejt med li, middag och bio (: vi såg year one, den var kul, jack black är alltid rolig ! hehe.. men nu när man sett hangover, så har andra filmer ingen chans längre ;P bara johan glans, men det är inte riktigt samma kategori.

idag är det jobb som gäller, 11-15.. sen ska jag gå till njuta och försöka få en tid till på fredag (: en lite ansiktsbehandling hade jag tänkt mig. myspys, är aldrig på sånt. jag har ju lite svårt att bara slappna av och göra ingenting, jag blir så lätt rastlös ;P men det här ska jag nog fixa, bli lite ompysslad.


bara sex dagar kvar (: weh ! vad jag längtar massa mkt.



you'rtheone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0