still six.

knasig dag.

jobb 11-15, inte ett piss att göra. sara, emma och jag har lekt lekar och busat med mia. mkt roligt! sen kom josefin till jobb och bjöd mig på dejt, och jag hade ju faktiskt en timme över så varför inte (: vi gick till waynes och snacka skit. fick även bokat min tid på njuta. imorgon halv tolv ska jag ompysslas, kan man vara nervös över det ? jag är nog det ;P aldrig varit på sånt förut.

sen tog jag bussen hem, gjorde mig iordning. sen drog vi till malmö. det var inte jag som körde. men jag blev grymt irriterad på en äcklig gammal gubbe.. där pågår något jävla trafikarbete nu på E6, två filer blir en, och ni som har körkort och vissa andra också ;P vet att man ska köra in enligt "blixtlås", varannan släpper in en bil.. för det första kör alla så långt fram dom bara kan, istället för att bara ställa sig i kön direkt.. sen släpper vi in en, fortsätter köra framåt, men bilen efter den bilen vi släppte in kör in mot oss, vi fortsätter att köra framåt för vi har ju redan släppt in en, inte för att böla så ;P men ändå, då fortsätter han köra och nästan skrapar hela sidan på vår bil, hade inte pappa stannat så hade han gjort det också.. cp gubbjävel!! så irriterad jag blev ;P haha..

sen har jag kommit fram till att jag aldrig !! vill bo i malmö. gillar inte den staden alls. vart kommer alla överspacklade, rökande, blonderade, shutterbärande tjejer ifrån ? jag hade fått krupp av att se dom varje dag ;P haha..


nog om idag. den är över snart (:

är super trött och kommer somna tidigt, ska nog lägga mig och läsa en stund.



iwannabenexttoyou.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0