fjärdedecember.

sjukt att det redan är december. det är helt sjukt egentligen. och det är redan fredag, igen. mina dagar är fullspäckade med saker, för det mesta jobb tyvärr. hinner inte så mkt annat. sen är det fortfarande en massa fix med lägenheten och sånt som tiden går till. förlåt alla om jag inte svarar på sms och samtal. jag är bara helt off..

tog den där förbannade sprutan igår också. vilket gav mig feber och en jävla värk i hela kroppen. jag har inte tid med att vara sjuk och sånt. nästan så jag ångrar att jag tog den. men mamma tjata, så det var för hennes skull. men har tillbringat sex timmar på jobb idag ändå, i need lots of money ! (: hihi..

nu bär det snart av till nästa grej. har precis hoppat ur duschen och har en massa annat att fixa. så tyvärr har jag inte så mkt mer tid med blogg idag, eller imorgon, eller övermorgon.. sorry. but i'll be back soooon.. i think!


ha en trevlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0