niondedecember.

denna dagen har varit lika jobbig de senaste tre åren. speciellt känslomässigt. det är tugnt och saknaden är oehört stor. tre år idag och det känns fortfarande som igår. det är lika ofattbart. det går inte en dag utan att jag tänker på dig. du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta. du kommer alltid att vara min bästa vän. vart du än är här i världen. vad du än gör.

idag ska jag umgås med karro, vi ska till kyrkogården och sen ska vi ut och äta. vi tänker på dig extra mkt idag, vi saknar dig extra mkt och vi älskar dig alltid.


vi ses snart K .





det finaste som funnits på denna jord.

efter regn kommer solsken..

Kommentarer
Postat av: Ida

De är hel sjukt att man vatt utan honom så länge nu =(

2009-12-09 @ 12:38:17
Postat av: Sara

Tänker på dig vännen :)

2009-12-09 @ 13:07:02
Postat av: Mickis

Tänker också på K och på dig såklart!



Men du, jag får hoppas att ni inte "ses snart" utan att ni ses när ni ses helt enkelt... =)



Kram

2009-12-09 @ 15:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0