sjuttondedecember.

det är mindre än en vecka kvar till julafton och jag saknar den här känslan som man hade när man var liten. när man räknade ner och längtade. nu har man varken tid till att räkna ner eller längta, nu är det nästan så att man önska att det redan var över. men vi fick iaf en vit jul, vilket jag tycker är super mysigt (: även om jag hatar kyla och vinter. försöker varma upp lägenheten med massor av ljus, men det tycks inte hjälpa så värst mkt. somnade i soffan när jag kom hem, när jag vakna var det så fruktansvärt kallt och jag inte ville resa mig, men jag var ju så illa tvungen.

så nu ligger man här i soffan, syrran har precis gått. vi ha käkat lite pizza. har blandat lite chirre och dirre och ska bara vänta på att criminal minds ska börja, efter det blir det nannedags. så man orkar med en dag imorgon också (:

två dagar jobb kvar sen är man äntligen ledig en dag. såklart är redan den dagen fullspäckad.



pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0