tjugondedecember.

det är helt jävla sjukt så fort tiden går. nu är det fan snart julafton, bara några dagar kvar. och jag känner inte ens det. helgen har bara susat förbi. jag vet det blev ett jävla tjat om tid och jul och sånt. men jag hänger liksom inte riktigt med. jag hinner inte med allt jag vill osv. som jag har sagt innan borde mina dygn var 48 timmar istället för 24. då hade det varit andra bullar. (:


hela denna veckan har gått åt jobb, nästintill. jag var ledig i onsdags då jag bakade hela dagen, wah kom hit och hjälpte mig, jag blev rånad för jag var tvungen att gå till tandläkaren. "ser fint ut, inga håll, inget att laga", "det blir 399kr" för att jag skulle ligga och gapa i fem minuter. det kunde jag fan checkat här hemma och det hade inte kostat ett öre. bara lite av min tid såklart. på kvällen kom sanih och john hit en stund. igår kväll var jag hemma hos syster som har fyllt år, god mat och hela släkten var där. både positivt och negativt ;P och idag är min andra dag som jag är ledig denna veckan. och jag ska fara iväg till tyskland, känner att jag behöver fylla upp ett litet spritförråd här nu, nu kan man ju inte snotta av päronen längre ;P


jaha, hoppas ni haft en bra helg och att den fortsätter så. om jag inte skriver igen, så god jul på er! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0