i feel the adrenaline moving through my veins.

har varit jätte duktig idag och varit nere och tränat (: först mitt maskin program som någon snäll gyminstruktör satt ihop till mig, sen en stund på löpbandet. och som uppvärmning så gick jag självklart ner till stan också (: klapp på axlen sabina!

sen jag kom hem har jag inte gjort ngt vettigt alls. bara suttit vid datorn och slappat. pysslat lite. myst med kisen och sånt där trams man underhåller sig med här hemma (: men nu ska jag ta och hoppa in i duschen, en riktigt lång dusch, med peeling, inpackning, rakning av ben och sånt där (: riktig ta hand om mig själv kväll. för övrigt så blev det knäckisar till frulle, lite ris och kyckling-gryta efter träning och frukt till mellis. jag ska fixa det här med att komma igång med träning och äta rätt, jajamensan ! hehe..

duschen nu ...

hejdååå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0