im in heaven.

inte alls så farligt på jobb igår som jag trodde det skulle vara. självklart var det segt. men inte alls mkt att göra. så jag hann förbereda en massa för idag, det hoppas jag att dom blev glada för (: hehe..

tack för att du är så underbar.

idag har man sovit länge. det blev ganska sent igår. sen var jag och handla med mamsen inför imorgon. lite snacks och sånt. och jag är alltid orolig att det inte ska finnas något för alla, så jag vet inte hur mkt jag har köpt. haha.. så nu får ni alla snackssugna äta en massa (: hehe. så jag slipper ha det kvar dagen efter och må dåligt över allt jag kommer äta ;P
sen när jag kom hem, slängde jag i lite hårfärg i mitt hår, vilket jag skulle väntat med, för det blev så jävla stressigt, klockan fyra slängde jag i hårfärgen, sen skulle vara i en halvtimme, sen skulle jag duscha, föna håret, platta håret, ta på mig och sminka mig, sen vara i stan för att se på darin klockan fem ! ;P haha.. det var ju fan knappt lönt att jag duscha, för jag stressa mig helt jävla svettigt och fick sätta mig på cyklen och cykla som en gast ner i stan, var i stan kvart över ! (: duktigt ! yesyes, så missade lite men det gjorde inget (:

nu har man cyklat hem igen och ska byta om lite för kvällen. sen bege sig ner i stan igen för att möta upp flickorna för lite drickande (: lite lugnt idag, måste ju spara mig till imrogon (: det är ju då det ska suuuupas ! hehe..

nej, jag känner jag har mkt jag vill skriva här som vanligt. en massa som jag inte kan skriva just nu. men det kommer.


im happy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0