and i love shooooes..

idag så skulle jag ju ut och springa. men det blidde inte så mkt med det. orkade helt enkelt inte. har varit mega trött idag, och det på grund av den här jävla allergin. den gillar vi inte !! men steg upp vid halv tio tiden och gjorde mig lite frulle, som jag stoppa i mig medans jag satt ute i solen och njöt. man får ju passa på nu, det skulle ju bara vara fint fram till ett, sen skulle det bli dåligt väder igen typ en vecka framåt /:

vid elva tiden så cyklade jag ner till ramlösa station för att möta mia. sen promenixa vi upp till mig, lagade lite lunch. mitt vv recpet, typ ett mellanting mellan pannkakor och scones med örter i .. sen slänger man in det i ugnen med grönsaker och mozzarella ost. jag vet inte om jag gjorde ngt fel, men det blev inte mkt smak på det, men det gick ner. nu har man testat det också. nästa recept imorgon (:

efter lunchen så begav vi oss till skopunkten för att hitta skor till mia, slutade med att jag gick därifrån med två par och mia ett par ;P hehe.. tag tre betala för två. det gillar vi. efter att vi shoppat skor gav vi oss ner i stan för att köpa glass. vi höll på att blåsa iväg och svinkallt blidde det. usch. men vi höll ut och gick till hauffes för en glass och sen satt vi oss i så mkt lä som vi kunde. men det gick inte gömma sig för blåsten /: innan hemgång blev det en runda om thaiaffären där vi köpte en massa gott ;D hehe..


nu är jag trött, riktigt mkt gräspollen börjar komma nu, näsa och ögon rinner som in i helvete. riktigt jobbigt. får börja med pillerna imorgon.

kolla 50 first dates nu.. sen ska jag sova.. orkar inte pilla med kameran och bilder idag. det får bli imorgon .

gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0