breakfast.

har precis stigit upp ur sängen. ställde egentligen klockan på kvart i tio för att jag skulle hinna sola innan jag skulle bege mig till stan. men är super trött och det är på grund av den här jävla gräspollen skiten! ah! blir galen. så det blev ingen solning. får gå runt och vara blek  några dagar till. jobbar ikväll så då hinner jag inte, ska iväg imorgon, sen är det midsommar. får bli till helgen eller i början på nästa vecka (:

fick sett dom sista tio minuterna på våra bästa år. och nu ska jag äta frulle, göra mig iordning och bege mig till stan. blir en promenix dit så jag kan ta bussen hem när jag jobbat sen (: hälsa på mig på sub idag om ni känner för det, jobbar mellan 16-22.30.


varför funkar det inte att ladda upp bilder ? jag får krupp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0