burger king.

burger king som förde oss tillsammans. idag har jag spenderat dagen med min emelie. hundra år sen känns det som. vi har mkt att ta igen. men vi har fortfarande samma humor och kan fortfarande ha dom bästa roadtripsen (: i know it! haha. hon kom hit vid elva, så vi har suttit ute och pressat i solen nästan hela dagen.  hon lämnade precis, hon och hennes hästar hit och dit ;P hehe.. papsen kom hem med bk mat till oss på lunchen. sen åkte vi ut till bk igen och köpte glass (: som sagt, det som förde oss tillsammans var bk, så vi måste göra lite återbesök där då och då (:

nu ska jag ge mig ut i solen igen.. älskar att vara bruuuun (:


kommer lite bilder sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0