continue.

pressat hårt idag (: hehe. man får passa på. man vet inte hur länge solen har tänkt stanna. som sagt har emelie varit här.. när hon gick så pressa jag lite till (: sen har jag lagat mat och handlat med mamma. körde faktiskt hem ;P det gick väl sådär. mamma tycker alltid det går dåligt. hon blir så jälva hispig alltid. konstigt att körningen blir lite sådär när hon skriker, gapar och försöker bromsa på passaagerarsidan ;P hehe..

lite bilder .. sen ska jag snart nanna mig (:

börjar med gårdagen, som bestod av ett besök hos doktorn, sen en liten runda på stan med diddi (: sen gick vi till mezo och köpte med oss lite mat och satte oss på gröningen. tre timmar av stekande sol (: underbart, sen var det jobb 17.22.30.



och dagens slappe bilder (:



byebye.



Kommentarer
Postat av: Mia J.

curry pasta igen va?

vad gott

2009-06-26 @ 23:18:47
Postat av: sabina

självklart sötnöt (: vad annars? ;P har lite svårt för att variera mig (: hehe..

2009-06-27 @ 17:40:21
URL: http://binis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0