gooodmorning blogg family ..

kollat för mkt på extrem home make over (: hehe..

jag är uppe tidigt. tidigt för sabina iaf. ska ner och ta en liten simtur på badhuset med tanjs. fast hon hade försovit sig lite, så jag har tid med ett lite blogginlägg. och det är ju alltid trevligt. annars brukar jag snooza till sista sekund. då är det precis så man hinner med allt man ska göra innan man far iväg på biken (:

jag har fått tillbaka min plånka, så jävla nice! hehe (: fast jag var ju nästan säker på att den skulle vara på hittegodsstället, för jag var sist på sista bussen. vem skulle tagit den efter det, förutom chaffisen då ;P

nej, nu ska jag käka lite frulle (:

 åh vad jag gillar att det funkar med bilder igen. ser ju super tråkig ut annars (:


byebye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0