i dont know what to say.

en ny dag. än så länge känns det inte bättre. gick upp tio för att ringa och avboka min tid med gyminstruktör. inte så bra att träna med dålig hals och förkylning. jag är så sjukt trött på denna "svenska sommaren".. alltid jätte fint väder april/maj och sen går det fan bara utför. sverige suger! ah! tur att jag ska få det lite thailändskt här hemma hos mig idag ;P hehe.. då mia kommer på besök och vi ska göra thailändska vårrullar. mumsigt (: då är det bara lägga sig solariumet ett litet tag också, så har vi värmen. hehe.. vilket jag verkligen skulle behöva nu. känner mig super blek. inte solat på säkert två månader nu. men jag får nog rulla fram solariumet och lägga mig en stund innan mia kommer. sen får jag nog städa undan lite här. när sabina är nere och ledsen orkar hon inte ta tag i något och slänger saker runt omkring sig.. så här ser ut som ett bombnedslag.. och att jag faktiskt känner att här stökigt är ju ett tecken på att jag är lite mer uppåt idag (:

annars.. ja ..

jag ska slänga in på bild på jätte cookien jag, sara och mia gjorde i fredes ;D





ser den god ut? hehe.. det var den iaf !! ;D

see you later aligator !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0