i loooove the sun.

underbar dag.. solen har varit framme hela dagen. har legat ute på altanen nästan hela dagen. direkt när jag gick upp tog jag på bikinin och satte mig i solstolen. mys. med frukost brickan bredvid. knäckisar som vanligt. när mamsen kom hem gav vi oss iväg och handla för fyllning av kylskåpet. så imorgon ska jag laga mat, till mig själv ! och inte behöva tänka på vad andra tycker om och inte, underbart ! annars har man en syrra som inte käkar kött, en pappa som inte äter grönsaker.. vilket resulterar i tre olika rätter varje gång man ska laga mat. icke kul alls ! så mamma och papsen har åkt till polen nu, dom ska på spa och grejer (: mys för dom !

sen skulle jag egentligen besökt stan med lollobollo. men det blev så tight mellan middag och grejer så det fick flyttas till imorgon istället. imorgon blir det nog också bakning av scones fyllda med mozzarella och grönsaker, vv recept! se hur lyckat det kommer bli (: sen får vi se vad jag ska laga för gott till middag. några tips ?

sen har sara varit här och softat med mig ;P kollat tv och njutit av solen. nu har hon lämnat mig och jag ska kolla på project runway..


hejhopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0