i really do miss you.

jag har drömt om dig hela natten. även om det inte var någon jätte bra dröm, så var den om dig. knas. du hade konstigt hår. och du kunde prata svenska. du åt och såg inte riktigt ut som du.

midsommar igår. vilket inte firades med en massa dricka och partaj som det brukar. utan jag hade en lugnt kväll med familjen. åt god mat. åh vad jag älskar nypotatis, gräddfil och gräslök! underbart. helt klart det bästa med sommaren. ska njuta så länge det bara går. ja, någon sol och fint väder fick vi ju inte riktigt. men det har vi väl vant oss vid nu. svensk sommar. slutade med att jag åkte till sara en stund. jag hann knappt komma förens alla lämnat ;P hehe. men det var trevligt ändå. sen tog jag bussen hem och nannade mig (:

idag så blir det nog lite utgång. jag har inte riktigt vaknat till liv än, behövde sova ut riktigt kände jag..

sen försvann resten av inlägget. knas!

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0