i think i want you.

sitter och lyssnar på TLC .. mysigt. hehe.. är super trött. och borde gå och lägga mig nu. ska upp kvart i fem imorgon igen. börjar jobba sex och ska jobba till ett. lagom tid att sluta ;P och sen...


KOOOOOMMER TAAAAAAAAAAAAAAAAAANJA HEM! ah vad jag har längtat. äntligen! så imorgon kommer bli en toppen dag. den underbaraste tjejen på jorden kommer hem efter sju månader på andra sidan jorden. weh ! ;D

efter jobb idag så sprang jag och lollobollo runder på stan lite. delade på en god mozzarella sallad på mezo och hade det mysigt (: babblade på om en massa som vanligt. tack för en mysig eftermiddag looooouise !

nu måste jag verkligen soooova.

Kommentarer
Postat av: Louise

tack själv biiinis

2009-06-11 @ 01:22:30
Postat av: Louise

ps. sen när bytte jag namn från lollobollo????

2009-06-11 @ 01:23:25
Postat av: Anonym

sry honey (: ska inte upprepas, i promise !!! ;D jag är ju lite förvirrad som du vet ;D

2009-06-11 @ 15:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0