it feels right.

det har varit två, nästan tre halvt deppiga dagar nu. får väl ta och rycka upp mig lite. men det är inte så lätt. imorgon kommer iaf mamsen och papsen hem. mysigt. har inte gjort mkt idag. försökte njuta av den lilla solen som vi fick idag, men det blåste ju så fruktansvärt mkt, så man fick ju gåshus på HELA kroppen. så det slutade med att jag gick in i värmen istället. satte igång och gjorde lite lunch. och väldans gott blev det enligt mig, tror salem hade en annan åsikt, men det bryr jag mig inte om ;P han får äta den maten han får ! hehe.. sen var jag och salem på willys för att handla för dagens andra måltid, vilket blir tacos om typ en halvtimme typ.


oj, fick precis ett sms från papsen om att dom är hemma om en och en halv timme.. WEH!

dags att sätta igång och plocka undan lite här hemma då.. eller vad ska jag plockan undan, har tvättat , diskat och sånt redan .. pedanta unge. jaja (:

bbl..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0