monday.

idag är det måndag, igen. jag har väl vaknat till liv igen efter lördagens bravader. herregud. nu är det fan och med skärpning som gäller. inga pengar med mig ut nästa gång. midsommar blir lugnt. då blir det ingen utgång. vet inte ens om jag vill dricka något överhuvudtaget. blir man så full så att man vinglar runder och trillar, slår sina vänner, visar hela rumpan på grund av för kort tröja och inte minns resten, så har man druckit på tok för mkt. vilket jag tydligen inte varit medveten om själv. fy fan vad jag hatar mig själv nu. ja ångest nu sen är jag på det igen till helgen. så brukar det väl vara. men nej, inte den här gången. jag har gått över gränsen för många gånger nu.. blöh på allt..

nu ska jag göra mig iordning. sen blir det väl en tur till ramlösa.. om jag orkar. min kropp är ganska så off..


allt suger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0