movietime.

precis hemkommen från sara, har varit där och tittat film och snackat massa skit. mysigt värre (: det är inte ofta jag lämnar mitt hem för att besöka någon ska jag säga. men detta var ju riktigt trevligt. brukar bli att folk kommer hit eller att man ses på stan. men det här får vi nog ändra på. behöver ut och se världen lite mer, haha ;P

är ganska trött, jobbat hela helgen, blev lite dricka igår också ju.. så man är lite off i kroppen om man säger så. imrogon ska jag sova ut, sen ut och springa. fixa lite här hemma och så. sen blir det nog en runda ner till stan.

ja, vi får väl se vad morgondagen bjuder på.. nu är det iaf sängen som gäller..

lovar att lägga upp lite bilder imorgon, för fy sören vad tråkigt det ser ut utan ;P



får slänga in en bild så länge. ny tagen och har inte ens hunnit få av mig jackan.
men det ser man ju inte, så det behövde jag ju inte nämna ;P

gonatt iaf !

Kommentarer
Postat av: Andreas

sötfis!!

2009-06-11 @ 23:47:18
URL: http://herrpalm.blogg.se/usedto

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0