no good.

mamsen och papsen har varit borta i två dagar och jag saknar dom faktiskt redan. visst kan dom både vara lite smått irriterande ibland. men vem är inte det ? ;P dom är ju trots allt mina päron och visst älskar jag dom. det hade varit skönt att ha dom hemma istället faktiskt.

gårkvällen var inget vidare bra för min del. ibland faller man omkull bara och förstår inte meningen med något här i världen. man kan inte se något bra med något alls. och det är trist. det är bara vänta ut det och låta det gå över. låta tårarna flööda om det är det dom vill. för tyngre vill vi inte att det blir där inom oss. det är långt ifrån kul. dagen har fortsatt där gårdagen slutade. men det är allt skönt att kunna gå till jobb och förvirra sig med dom andra. då får man iaf ett litet smile på läpparna. jag trivs bra med er tjejer. ni lyfter min dag en liten bit iaf (:

efter jobb så gick jag och louise en runda på stan. försökte hitta skor till henne som hon skulle ha som jobb-skor. men vi fann inget som hon gillade. eller jo, men dom fanns ju inte i hennes storlek tyvärr. så vi gick till pärlgården och flumma runder där en stund istället. mysigt. stammisar (: hehe. på vägen tillbaka sen var vi tvungna och smita in på hm, för jag behövde tröst shoppa lite. en klänning rikare, 150kr fattigare /:

dags att ta hand om hemmet och sen mig själv.. be back later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0