pick me up.

jag är väldigt seg på att uppdatera, vet inte riktigt vad jag ska skriva. trött på att bara rabbla allting jag gör. hur kul är det liksom ;P hehe.. skönt för mig att skriva av mig ibland. men inte så kul för er att läsa. men bloggen är väl iofs framförallt till för mig. och för min skull, sorry ni kommer faktiskt i andra hand ;P SOLLY !

nej men till något kul kanske, vilket jag inte vet vad det skulle vara. mer än att jag har saker att göra hela tiden. tiden räcker inte riktigt till. men det är kul, det är bra. jag sitter inte hemma och slöar och gör ingenting. men samtidigt har jag knappt tid till att träna och göra ännu mer saker som jag skulle vilja göra. denna veckan är så gott som fullbokat. vilket är mys (: har jobbat hela kvällen, innan det hjälpte jag bä att flytta ;P inte för att vi fick så jätte mkt flyttat, det är lite kill-göra det där, så vi lämna det mesta till dom. hehe. sen åt vi gott på mezo. tack söta bä! (: jag bjuder igen nästa månad. i promise !

nu är det nog fan och med dags för sängen. jobb imorgon också. en simtur med tanja ska jag också hinna med. före eller efter jobb ? (: hm.. vi får se..

titta nu rabblar jag igen ;P hahahaha.. jag gillar rabbla, kommer fortsätta rabbla.. ja ! så är det.

pussgonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0