still monday.

iaf några timmar till. sen jag kom hem från min cykeltur har jag sett ps. i love you, vilket var en underbar film. tänk om livet kunde vara som på film. en bra film då vill säga. då ska jag bara läsa boken också och avgöra vilken som var bäst. sen har jag varit iväg och handlat med mamsen. när jag kom hem började mean girls på fyran. så den har jag suttit och sett på nu. har sett den ett antal gånger innan och den är fortfarande lika bra. riktig tjejfilm. det gillas.

jag har inte återhämtat mig. och jag vet inte vart jag ska börja. det är så mkt som jag vill göra om. det är så mkt som jag vill ha ogjort och osagt. men så funkar det inte. så nu får jag leva utifrån det som hänt.. det blir ändring nu.

imorgon ska jag träffa gyminstruktör klockan elva. jag orkar verkligen inte. men jag måste. måste ta tag i träningen på allvar nu.. sen ska jag möta upp mia och vi ska göra egna thaivårrullar ;D

så nu blir det snart sängen. så hoppas vi att morgondagen blir gladare.




lite bilder från lördagens bravader. innan sabina fick för mkt dricka i sig ;P

byebye äppepaj.

Kommentarer
Postat av: Li

PS I LOVE YOU ÄR VÄRLDENS SÄMSTA SKITFILM!

jag blir FÖRBANNAD bara jag tänker på den. :P



2009-06-16 @ 10:52:42
Postat av: Li

dock älskar jag boken..

2009-06-16 @ 10:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0