stop it !

ingen ro till att ligga still i ett solarium. inte idag. ligger bara tänker och grublar en massa, vilket slutar i tårar. jag hittar ingen utväg. jag hittar ingen lösning. vilket är så frustrerande. det gör ont inom en. att jag är så osäker på mig. att jag mår så dåligt inom mig att jag inte ens ser det själv. att jag super bort smärtan på helgerna. vilket ofta medför fler dumma saker att ångra. åh. så besviken på mig själv. så arg. så ledsen. så trött på allt. jag önskar att jag kunde spola tillbaka tiden. förstå vad jag skulle gå miste om lite tidigare. förstå att jag hade det bra som det var. förstår att jag inte behövde vara rädd för något nytt. utan att det bara var meningen att släppa in det för att fortsätta leva ett normalt liv igen. åh, vad jag svamlar en massa nu. men jag måste få det ur mig. men jag vet inte riktigt hur... AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!


vill bara fly från allt. samtidigt som jag vet att det löser ingenting. allting står kvar när jag kommer tillbaka. allt kommer vara exakt likadant.


jag saknar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0