tears..

idag är långt ifrån en bra dag. det har en tendens att bli så måndagen efter en utekväll. är det tecken på något bra ? knappast. trött på mig själv. just nu hatar jag mig själv. faktiskt. det är nog dags att göra något åt det här. det blir inget tivoli på ett tag iaf.. och midsommar vetifan. ingen lust att dricka alls. bara sitta hemma och äta gott med familjen.. kanske ger mig bort till sara efter det. jag får se vad jag känner för på fredag. just nu känner jag verkligen inte för något över huvudtaget. denna helgen var katastrof. allting var bra tills jag satte fötterna på tivvan. då gick det bara utför. ett uppskrapat knä och en vän mindre har man efter denna helgen. det känns nog bra.

jag har inget bra att säga idag över huvudtaget. min kropp orkar ingenting, mitt huvud värker och tårarna rullar ner för mina kinder. jag tycker inte synd om mig själv. jag har satt mig själv i skiten. jag gör ingenting åt det. jag bara låter det fortsätta. åh, jag vad jag inte gillar ngt just nu. jag vill bara försvinna bort från allting. glömma. eller mest av allt, så vill jag en sak som inte går. och det är väl mitt fel det också. jag har bara mig själv att skylla. det enda jag behöver är dig. och det kan jag inte få. jag behöver den bästa vännen som jag hade. den vännen som fick mig att må bra efter allt som hänt. men allt det är så långt borta nu. och omöjligt att få igen.

nu ska jag bädda ner mig i soffan, sätta på någon film och bara mysa med min kise.. min älskade kise.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0