the first day of juuuune (:

ja det är faktiskt lite knas att det är juni redan, men med den värmen vi fick igår så passar det ju finfint (: idag vaknade jag klockan sex. tror jag åkt på urinvägsinfektion igen.. jävla skit. men anledningen vet jag iaf. det är bara dricka en jävla massa vatten med citron så vi rensar ut systemet ordentligt. det fixar sig. inget att böla över även om jag var ganska irriterad av att behöva springa på toa var kvart efter klockan sex imorse. sånt man får ta. palla bry sig ;P

nu ska jag få i mig lite frulle, sätta mig på altanen och få lite färg och bara softa. sen får man väl ta och göra sig iordning för en liten tripp på stan med lolloboll, en bakis sådan (: awe snuttan! hehe. sen ska det handlas med mamma, för hon och papsen åker till polen ikväll och är borta hela veckan, så kylskåpet måste fyllas på. så vi får lite mat i våra magar nu när dom är borta ;D

nej sooooolen skriker efter mig där ute.. eller så skriker jag efter den kanske  ;P haha..

byeeeebyeee äppelpaj !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0