the sun is shining.

ja, det gör den, iaf lite grann, det duger för mig. det är bättre än storm och regn. jävla höstväder som smyger sig på mitt i sommaren. det gillas inte. förkylningen och min hals har inte blivit bättre. sitter här och smuttar på lite gott te. det är väl det ända jag kan göra nu (: jag ska snart hoppa in i duschen och göra mig iordning. ska ner i stan och lämna in min fucking mobil som bara hänger sig, den raderade precis alla mina sms /: snyft. jag är en sån som sparar sms hur länge som helst. det är kul att klicka fram och läsa ibland. så nu behöver jag lite fler glada, söta sms mina vänner (: skicka på! hehe.. sen ska jag träffa momme en stund. sen ska jag fika med li (: fullplanerad dag. precis som resten av dagarna denna veckan.

nu får jag väl ge mig ut i solen en liten stund innan duschen..


det vill inte funka att ladda upp bilder nu /: blöh.

 byebye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0