tired ? noooo way !

hahaha.. herregud vilken dag. som bara bestått av jobb. jag är så trött och flamsig nu så jag ska direkt i bingen så fort jag borstat gaddarna och skrivit klart här. har jobbat sen tolv idag.så det har varit en sjukt lång dag. sen typ tio timmars sömn på två dygn. ingen bra kombination. men emma och mia tyckte jag var rolig .. det var nästan som att vara full. jag vet knappt vad jag snacka om och skrattade åt allt. råkade blåsa i min läsk och skvätte ner mig själv med cola .. sjuka grejer.. kul har vi det iaf (:

nej dags att sova. får blir en bättre och roligare uppdatering imorgon. innan uuuutgång med tjejerna (:

grattis till alla studenterna och fy fan för att ni fick sånt här väder. tycker synd om er.


GONATT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0