to late for ..

jag vet inte vad jag ska skriva riktigt. jag är trött och inte alls på humör för ngt. har städat undan här hemma, diskat, tömt sopor och sånt. lagat mat och ätit.. vad händer nu då? sanih och john tittar väl strax förbi. så slipper jag sitta här ensam och deppa. ska sätta på en film tror jag. seven pounds blir det nog. åh, vill inte vara hemma. vet inte vart jag ska ta vägen. eller vem jag ska prata med ..

jag kan ha gjort ett av mitt livs största misstag och det kommer jag på alldeles försent. väldigt mkt försent. och jag kan inte göra någonting åt det. hur störigt är inte det ?  vad gör man då liksom ? bara går vidare och väntar på nästa misstag.  JAG FÅR KRUPP !

nu knackar det på dörren ...

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0