today..

ja dagen blev inte riktigt som den var planerad. var hemma, fixa och donade hela förmiddagen och en liten bit in på eftermiddagen. tvättade och sånt. riktigt duktig har man ju blivit ;P sen ringde lollobollo och ville möta upp i stan och visst vill man det. så jag hoppa in i duschen och gjorde mig iordning. kom ner på brooklyn och fick sitta där och vänta på den slöe fan, haha.. nej jag skoja lollo (: jag väntar mer än gärna på dig .. hehe.. sen när hon väl var klar så kom vi inte så långt. då ringde telefonen och subway behövde mig.. då säger man ju inte nej. det återstod bara ett problem. jag hade på mig gråstrumpbyxor och ett par gummistövlar, inget vidare att jobba i ;P hade nog sett snyggt ut om jag klampat runder i ett par gummistövlar där inne. haha. men det löste sig och nu är jag nästan precis hemkommen (: nu ska jag bara packa väskan för imorgon. för jag måste träna efter jobbet.


lite annan onödig information är att jag ska upp om fem timmar ... AHH ! hjälp. hur ska detta gå till..

gonatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0