tonight is not the night.

idag har man jobbat. en del att göra för att vara röd dag. blir det felstavningar nu så är det på grund av för mkt dricka. måste förvarna. efter jobb åkte jag direkt till kusin vitamin där det både blivit vin, öl och drinkar. hade tänkt mig en utgång eftet det, men det blev alldeles för sent. har precis kommit hem. hade inte varit lönt. har varit en kul kväll iaf. ska bjuda på lite bilder imorgon. även om det inte är några jätte roliga bilder men men.. nu ska jag flumma vidare in i min säng så jag kna ta mig upp till jobb imorgon (:

hoppas ni haft en trevlig lördag iaf och dricka och festa för mig med (: annars tar jag igen nästa hleg.


pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0