very tired.

sitter här och gäspar stort. är väldigt trött och glad för att jag inte besluta mig för att stanna i stan efter jobb. det hade inte min kropp orkat med. ska försöka träna imorgon istället. för det har jag varit riktigt slarvig med denna veckan. inte en enda gång har jag varit där. fy sabbis!

en kul dag på jobb med mia som vanligt. och hon blidde jätte glad för jordgubbarna ;D vi gjorde lite fruktsallad, sen mumsa vi på lollobollos goda kanelbullar. så har varit riktigt onyttig idag. fy igen sabbis!

sa jag föresten att jag sökt en lägenhet, på miatorp. en tvåa. ligger fyra i kön. men hoppas faktiskt att någon annan tar den, för jag har inte råd nu. förstår inte varför jag sökte den nu när jag är skyldig mamma massa pengar och knappt har någon lön. fy åter igen sabbis!

inte mkt bra jag gjort idag, sånt man får leva med.

sääängen skriker på mig, gonatt ! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0