visit from aussie.

igår kom min älskade lilla tanja hem från australien. vilket firades med lite mys här hos mig. vi grillade korv och bröd, krängde en massa snacks och hörde på tanja när hon berätta sin sju månaders aussie historia (: underbart. många skratt. äntligen är hon hemma hos oss i regniga kalla sverige igen (:

igår var det jobb som gällde. öppnade för första gången själv. det gick jätte bra! sen hade vi massor att göra. skit mkt folk i stan. kankse för att folk slutade skolan och så. fick jobba över. sen var det bara bika hem och fixa inför att tanja och gänget skulle komma hit (:





lite bilder från gårdagen.

nu ska jag göra mig iordning för jobb. hur man nu ska orka tio timmar idag. har knappt sovit ngt.
tror jag börjar bli sjuk. usch usch..

byebye.

Kommentarer
Postat av: Linda

jag ska aldrig mer äta korv. jag ser ju ut som en korv. haha, tack för igår! puss

2009-06-12 @ 11:10:00
URL: http://olssyontour.blog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0