you rocked my world.

nu har mia lämnat byggnaden. vi har hållt på sen klockan ett. förberett grönsaker, "wokat", blött glasnudlar och ja allt vad det nu heter (: mysigt värre. medans vi vänta på att "blandningen" skulle svalna. så fikade vi med wienerbröd och jordgubbar (: jag har guidat runt mia i mitt rum och vi har tittat på mina thailands bilder. fy fan vad jag längtar tillbaka. måste åka i vinter igen (: någonstans ska jag försöka möta upp mia när hon är där också.

 

lite bilder från idag (:




mina vårrullar (: (första gången, fint va? )



mias vårrullar (:

tack för fett mysig dag mia sötnöt ! (:

Kommentarer
Postat av: Mia J.

hoppas hoppas att vi träffas i thailand.

2009-06-18 @ 12:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0