blown away.

har varit nere och tränat, solat och ätit lunch. vi denna tiden hade jag precis stigit upp igår ;P hehe.. vädret ute är hemskt. det regnar och blåser, man vill allt annat än att gå ut. men jag ska slänga mig i duschen, göra mig iordning, ringa lite samtal, kolla ams, sen försöka ge mig ner i stan och se om dom har någon drop in för klippning (: det behövs verkligen. har inte klippt mig sen jag klippte mig kort, vilket är nästan exakt ett år sen nu. och jag är glad över att det blivit så långt som det är. men hade jag varit duktig med att klippa topparna hade det kanske varit ännu längre (: och det tackar vi ju inte nej till !

nej duschen kallar.



när jag precis klippt mig ;P isch! hehe.

Kommentarer
Postat av: Polly

vad hände med att ringa mej när du behövde en klippning va ? :D

2009-05-06 @ 18:39:29
URL: http://noovac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0