cinema.

mitt hår känns så skönt nu när det är klippt. måste bara komma ihåg att klippa det oftare nu så det blir långt och fint (: blidde jätte bra med färgen också.. lite mer mörkt och jämnt nu (: efter klippningen så gav jag mig ner till sub och umgicks med mina vänner där ;P haha. inget liv som vanligt. skulle ju fikat med nihad, men han avboka på grund att jag inte hade så mkt tid. när jag hade hängt på jobb ett tag tog jag biken upp till söder till guldfynd där jag köpte lite silverputs. så nu är mina thomas sabo smycken jätte fina ;D weh.

nu ska man snart ge sig ner till stan för att möta lollobollo. eller snart och snart.. det är om två timmar. så nu ska jag nog ta tag i och läsa lite körkorts teori..


ha en bra fredag allihopa :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0